Food-taimu!

Passade på att prova den nya riskokaren i mitt lila kök <3


Latisdag! <3
Jag gick inte upp ur sängen förens det nästan var för sent att göra någonting alls. Jag verkligen njöt av att vara ledig utan att ha pluggpressen hängandes över huvudet. Men man kan ju inte ligga i sängen hela dagen (trots att det va mysigt all lyssna på regnet och åskan) så jag tog mig till slut upp och började gå igenom kylskåpet efter något att göra lunch-middag med. Resultatet blev onigiri med 3 olika improviserade fyllningar: Tonfisk, soja och majonäs; spinat, vårlök, oystersås; kyckling med citron och vitlök. Lite kylskåpslänsning helt enkelt! ;)

Nu ska jag packa upp några kartonger till och göra iorgning min träningsväska inför i morgon. nu när jag har gångavstånd till gymnet så har jag ingen ursäkt till att inte träna längre.

Irene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0