Kitchen escape!

Köttfärsburrito med guacamole samt melon- och mangosalsa

Om-nom-nom-nom!
Har haft på Top Chef säsong 5 i bakgrunden medans jag hållt på i lägenheten idag. Vilket slutade med att jag släpte allt och kilade till ICA för att laga lite mysig fredagsmat trots att jag inte har tid.

Jag ska nämligen flytta till en ny lägenhet den 1 Augusti och den är 15 kvm mindre än mina nuvarande awesome 40 kvm. Och då behövs det lite planering och mycket kastande av grejer. En extra press är att jag vill gärna bli klar idag då jag jobbar i helgen och vill kunna njuta av min ledighet lite nästa vecka.

Så ja, ska återgår till packandet. Ville bra skryta lite om min awesome food!

Irene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0