Melonhelg!

Sommarsallad med feta, melon, tomater, rödlök, balsamicovinägrett och crème fraiche


Kör stenhårt på ett melontema verkar det som :o
Blev lite exalterad över att det är melontider i fredags så jag köpte med mig en 4,5 kilos melon hem. Har snart arbetat mig igenom halva melonen och är inte ens i närheten av att tröttna på den. Vilket är bra för jag lär ju få äta massa melon ett tag till >_>. Men det är skönt att ha melon hemma, för när det är så varm som det är idag så vill man inte komma hem och ställa sig vid spisen. Bara dra fram salladspåsen, haka lite saker och voila! Food!

 

Nu är jag mätt och glad, så jag ska återgå till min what-to-do-lista.
Irene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0