Ut med det gamla och in med det nya.

Hej!
Irene var namnet och jag har haft den här bloggen rätt länge faktiskt. Men eftersom jag inte hade något att blogga om så gav jag upp på det hela under en rätt lång period. Nu är jag dock tillbaka med nya tag och kanske lite mer motivation att blogga!

Som jag sa så heter jag Irene och är en 22-årig student ifrån Stockholm. Jag läser det Data- och Systemvetenskapliga Kandidatprogrammet på Stockholms Universitet (DSV) i Kista. Jag är en liten nörd som gillar att njuta av livet vares sig det gäller att ligga i soffan med tv-spel eller sitta på en uteservering och sola med ett glas vin.

Jag älskar att spela TV-spel, fotografera och göra listor. Jag är helt galen i listor. Listor över julklappar, listor över vad jag ska göra hemma, listor över vad jag ska äta nästa vecka. Jag är lite galen i att planera, tyvärr så är jag nog inte lika bra på att följa dessa planeringar. Men det är ju en helt annan sak. >_>

Det var lite kort om mig. Nu ska jag sluta lata mig och plugga lite.
Ha det bra!

Irene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0