Prioriteringar

Det snöar och blåser något så fantastiskt utomhus just nu. Hade tänkt ta en promenad och ta mig en titt på Skellefte men det hoppa jag över när jag såg vädret. Blev att bråka med pojkens demand-box och käka chips till frukost istället (breakfast of champions!).

Det är för övrigt jättemysigt här. Och det har varit så skönt att slippa bry sig om kåraktiviteter och allt sånt. Bara plugga och mysa med min sötnos. Det har liksom fått mig att börja fundera. Denna termin så kommer jag typ läsa 150% tack vare mina fallerade kurser förra året, jag vill plugga utomlands nästa termin OCH jag är asbra på att bli stressad.

Så jag går och funderar på om det vore vettigt att säga ifrån mig mina styrelseuppdrag i år. Grejen är ju att jag inte vill, jag tycker allt detta är skitkul. Meh, man får ta sig en lång funderare faktiskt.

Irene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0